środa, 12 grudnia 2012

Środa ♥

Hej 
Dzis jest środa  raczej nic ciekawego. Dla Minki jednak to plusy ponieważ koczy o 13 : 15 a Olka o 14:15 :P. Tylko ze ja (Minka) mam sprawdzian anglika i matmy ;/ jednak z tego nic nie umiem :o . Mogę się pożegnać z lustrzanka i paskiem na koniec roku :( . Robie zdjęcia aparatem kompaktowym .Ale takie życie , musisz się uczyć aby pracować w dorosłości inaczej będziesz bezdomnym z pod ławki. Jeśli będzie faktycznie koniec świata moja mam będzie się cieszyć ponieważ : skończą się kłótnie , kalectwa i nieszczęścia. Ja chce jeszcze pożyć przynajmniej o 30 lat... przeżyć gimnazjum i liceum . A wy wierzycie w koniec świata .. ?

Ten zegarek jest starszy od mnie a nadal działa :D ten czas za szybko leci.
                                                                   
                                         Mam ochote wrocic na wakacje do Wenecji , Werony...

Zimno jest poza oknem ;c
                                                  Droga , prędkość czas  ( a ja nic nie kumam!)

                                   Angielski  (Minka) (mój najgorszy przedmiot mam z niego 5,2,3..1) 
'


P.S. Znacie skuteczne sposoby na naukę ♥ ? 

7 komentarzy:

  1. super blog obserwuję i liczę na to samo :* straasznie mi się podoba nagłówek *,*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak chcę się czegoś nauczyć, to przepisuję wszystko najważniejsze i czytam cały czas
    http://www.szarepaski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam w koniec świata nie wierzę, i mam nadzieje że go nie będzie ;)
    A co do nauki, to ja zawsze piszę sobie takie notatki z tym co się musze nauczyć na kartce ( najlepiej na kolorowo i dużymi literami xD ), i czytam tak długo aż w końcu zapamiętam ;D

    http://cytruska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. akurat działy fizyki droga prędkość to najłatwiejsze co z 1gim pamiętam.. :) najlepsza metoda na uczenie: zakuć, zapamiętać, zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń