czwartek, 20 grudnia 2012

Tika ♥

Hej wszystkim !! Tu Olka ! Przez pewien czas nie mogłam dodawać postów ponieważ mój ukochany komputer miał jakies złe dni  . Ale jest już ok  :D . Więc dzisiaj byłam na długim spacerze z moim pieskiem Tiką :) . Minka (Dominika) ma takiego samego , bo gdy zobaczyła mojego psa zakochała się i postanowiłam , że musi mieć takiego samego , no cóż :) . Za parę dni święta ,  nie mogę się już doczekać !!    



                                                                                    ( MOJA TIKA ♥.. )          

7 komentarzy:

  1. Jaki słodziak! Gdybym miała podejście do psów też bym takiego chciała!
    Zapraszam - http://www.szarepaski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog.
    Fajny, ciekawy post.
    Podoba mi się.;)

    Zapraszam do mnie:
    flushebrry.blogspot.com

    Zaobserwuj i skomentuj - odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj słodziutki *.*
    tez bym z chęcią takiego przygarneła ;D

    http://cytruska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń