piątek, 21 grudnia 2012

Piąteczek :*

Hej wszystkim to znowu ja Olka :) . Dzisiaj razem z Minką (Dominiką ) i Kubicą ( Olą ) byłyśmy na zakupach w rynku . Było naprawdę super  Kubica ♥ kupiła sobie świetna bluzę , którą ja tez chcę !! :D W rynku jest pięknie kolorowo i oczywiście dosyć droga :( no , ale cóż . Razem z Olą postanowiłyśmy dać sobie przed wczesne prezenty pod choinkę , więc ja jej dałam kulę , w której jest osiołek i jest świetny , a ona dała mi zdjęcie , na którym jestem ja i ona na jej urodzinach i w genialnej ramce . Olka strasznie Ci dziękuję :* . Teraz pokażę wam moją choinkę w moim pokoju oraz ubrania , w których będę ubrana na wigilię :) .


                                                                             (CHOINKA ) :*  

                                                                             
                                                                (MARYNARKA NEW YORKER)
                                                                                  (BLUZKA H&M )
                                                                        (SPODNIE F&F )
OK NO TO TYLE PAAA :*  ( Jeżeli chcecie czegos się o nas dowiedzieć to piszcie do mnie na e-maila ola_dunajewska@wp.pl )

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten zestaw :) http://www.szarepaski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw ;)

    http://cytruska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń